سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود
سرخط خبرها

آب و گاز ۲ روستای کلات قطع شد | تلف شدن ۳۰۰ راس دام در سیل امروز

  • کد خبر: ۱۱۹۳۴۵
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
آب و گاز ۲ روستای کلات قطع شد | تلف شدن ۳۰۰ راس دام در سیل امروز
فرماندار شهرستان کلات از قطع آب و گاز ۲ روستای کلات بر اثر سیل امروز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بر اثر سیل امروز عصر در شهرستان کلات به زیرساختهای خدماتی و حوزه کشاورزی و دامداری  خسارت زیادی وارد شده است همچنین در پی بارش باران و وقوع سیل در شهرستان کلات آب، برق و گاز  چند منطقه روستایی و شهری کلات قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پی وقوع سیل تابستانی شالیزارها، باغات و اراضی کشاورزی شهرستان آسیب زیادی دیده اند و تا این لحظه حداقل 300 راس دام تلف شده اند. آب و برق روستای اسلام قلعه نیز قطع شده و گاز در بخش‌هایی از شهر کلات نادر نیز قطع است.

صلاحی، فرماندار شهرستان کلات نیز گفت: حجم و شدت سیل، در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است و باعث ایجاد خسارتهای فراوانی به شهر کلات شده است.تا این لحظه تعداد ۳۰۰ راس گوسفند طعمه سیل شده است و تعداد ۲۵ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیده اند که از این عدد، ۵ دستگاه مفقود شده است.

وی افزود: خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم اما تعداد ۵۰ دستگاه واحد مسکونی، تجاری و اداری در این شهر به شدت خسارت دیده اند. بجز قطعی آب و گاز در دو روستا قلعه نو و چرم خوشبختانه تا این لحظه خساراتی از روستاها گزارش نشده است. آمار دقیق تر از خسارات پس از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->